Recorreguts

La caminada AECC en marxa de Lleida té 6 recorreguts,

d’entre 6 a 11 quilòmetres, sense avituallaments, per fer de manera individual o amb grup (respectant la normativa vigent) i al vostre propi temps

Tots els recorreguts són aptes per totes les edats, però requereixen un mínim de forma física per poder-los completar sense problemes.

RECORREGUT CIUTAT JARDI · 11 km ·

El recorregut comença davant de l’Arborètum al carrer d’Enric Farreny, segueix cap a la Fonda d’en Nastasi, passant just pel costat de les instal·lacions per arribar a la canalització del canal de Pinyana, segueix aquest canal durant poc metres fins a arribar a la Travessia de Boixadors, fem un gir a l’esquerra tot seguint aquesta travessia asfaltada i seguim recte. Aquest recorregut passa per bastantes pistes asfaltades, demanem precaució, recomanem dur roba reflectant i cal recordar que s’ha de circular per l’esquerra. Seguirem pel camí del Pont del Puell i girarem a la dreta just abans de creuar el pont de l’autovia. Al final de la costa girarem a la dreta i seguirem pel Camí del Pastisseret fins a tornar a trobar el canal de Pinyana, on girarem a l’esquerra, seguirem aquest canal per la banqueta d’aquest canal fins a arribar a l’altura del Club Tennis Lleida. Creuarem amb precaució l’Avinguda de l’alcalde Rovira Roure fins a arribar altre cop a l’Arborètum. El cartell d’aquesta ruta es trobarà a la mateix sortida i arribada de la ruta.

Distància total: 11 km

RECORREGUT BALÀFIA · 10 km ·

El recorregut comença davant de la Plaça Europa i segueix per l’Avinguda 11 de setembre. Girem a la dreta fins creuar els carrers del Beat Francesc Castelló Aleu i el Carrer de l’Escultor Corselles i cap a l’esquerra pel Carrer de les Valls d’Andorra. Girem a l’esquerra a l’Avinguda de Pinyana i la seguim fins passar la rotonda de l’Arnau de Vilanova, girem a la dreta a l’altura del Canal de Pinyana i el seguim fins a la N-230, demanem precaució a l’hora de creuar aquesta carretera. Agafem el voral esquerra de la N-230 i quan puguem girem a l’esquerra fins trobar el Club Natació Lleida, seguim recte fins passar el Camí de Marimunt on girarem a la dreta. Seguirem el camí de Marimunt fins trobar el Carrer de la Llibertat, on girarem a la dreta a l’Avinguda de Torre Vicens, farem la rotonda de la Plaça dels Països Catalans i seguirem cap als Jardins de les Magnòlies on girarem a l’esquerra, passarem pel costat del Centre Cívic de Balàfia on trobarem el cartell de AECC en marxa i on us podeu tirar una foto amb ell. Seguirem cap a l’esquerra al Carrer de la Noguera, seguirem pel Carrer del Priorat i arribarem altre cop a la Plaça Europa.

Distància total: 10 km

RECORREGUT PARDINYES · 6 km ·

El recorregut comença davant de l’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida a la Rambla del Corregidor Escofet. Segueix aquesta rambla direcció Avinguda de Tortosa on gira a l’esquerra cap a l’Avinguda Pearson i s’endinsa cap al Parc Municipal de la Mitjana, allà creua el Pont de Ferro, segueix cap a l’Embarcador amb unes vistes fantàstiques al Riu Segre i segueix cap a l’entrada del Parc de la Mitjana cap a la Glorieta de Font i Quer pel Carrer de Xavier Puig i Andreu, gira a la dreta al Carrer de Frederic Riu Farré i a la dreta cap al Carrer de Pere de Sant Climent. Allà torna a girar a la dreta al Carrer de Miquel de Cortiada per passa pel davant del Centre Cívic de Pardinyes i on s’hi podrà trobar el cartell de l’AECC en marxa i on us podeu fer una foto. Travessem el Carrer d’en Ramon Argilés i seguim recte fins a trobar el Carrer de Josep Pallach, travessant l’Avinguda de Prat de la Riba i girant a l’esquerra al Carrer de Vidal i Codina. Girem a la dreta a l’altura de la Rambla del Corregidor Escofet, arribem a la Plaça dels Països Catalans i girem cap a la dreta Rambla del Corregidor Escofet direcció el riu Segre fins a arribar al punt de sortida de la ruta.

Distància total: 6 km

RECORREGUT CENTRE CIUTAT · 9.5 km ·

El recorregut comença a la Plaça de Sant Joan de la ciutat de Lleida, segueix cap a l’Avinguda de Francesc Macià direcció a l’estació de trens, gira a l’esquerra cap al Carrer de Cardenal Remolins i després torna a girar a la dreta per la Travessera del cardenal Remolins. Gira cap a l’esquerra cap al Carrer d’Igualada i cap a la dreta cap al Carrer Pi i Maragall direcció la Plaça de Mossèn Jacint Verdaguer. Puja pel Carrer del Camp de Mart i a l’altura de la Glorieta Baltasar Gradan gira a l’esquerra per unes escales per començar a enfilar l’ascens a la Seu Vella. Passa per la Porta del lleó escales amunt cap al Revellí de la Mitja Lluna, el Baluard de la mitja Lluna i dóna el tomb a la Seu Vella cap a la Porta dels Bernats. Baixa les escales cap al Passeig de Camí Cobert, Camí inferior de la ronda i baixa cap a la Plaça del Seminari Vell, visita les restes de l’antiga Cuirassa de l’antic barri jueu de la ciutat. Segueix cap al Carrer dels Cavallers amunt cap al Mercat del Pla, creua la Plaça del Dipòsit, gira a l’esquerra al Carrer de Múrcia, creua la Plaça de Cervantes, segueix cap a la dreta l’Avinguda de Balmes i Avinguda de l’Alcalde Rovira Roure, gira a l’esquerra cap al Carrer de Magí Morera, travessa la Plaça de les Missions per l’Avinguda de pius XII i gira a l’esquerra cap a la Plaça dels Pagesos. Gira a l’esquerra pel Carrer del Cardenal Cisneros i puja cap al turó de Gardeny. Va direcció l’església de Santa Maria i baixa per unes escales cap al gran Passeig de Ronda, segueix cap al carrer Alcalde Costa, Carrer de Sant Antoni, Plaça de la Catedral, Carrer Major i arriba a la Plaça de Sant Joan.

Distància total: 9.5 km

RECORREGUT DE GRANYENA · 9 km ·

El recorregut comença a la canalització del Riu Segre, sota la passarel·la dels Camps Elisis i tira en direcció cap a la Mitjana tot seguint la canalització. Agafa el Cami de Granyena i segueix tot recte fins arribar a l’ermita. Allà trobareu el cartell de Lleida en marxa on us podeu fer una foto. La tornada és en sentit contrari al que heu vingut, amb l’única diferència que al tornar, a l’altura del Canal de Balaguer, entrareu cap dins de la Mitjana tot seguint un recorregut que us portarà altre cop fins al Camí de Grenyana, girareu a la dreta i el seguireu fins trobar la canalització i arribar fins al punt de sortida. Aquesta és la típica ruta que és fa en situacions normals pel dia de Lleida en marxa de l’AECC.

Distància total: 9 km

RECORREGUT CAPPONT I BORDETA · 11 km ·

El recorregut comença al costat de la Plaça de Blas Infante, gira a la dreta pel Carrer de la Doctora Castells i a la dreta cap a l’Avinguda de l’Estudi General. Travessa la L-11 direcció a l’Avinguda de Miquel Batllori i entra al Parc de l’Aigua, travessa el Canal de Seròs i continua pel Carrer de l’Enginyer Santi Companys cap al Carrer de mollerussa i girant a la dreta a l’Avinguda d’Artesa. Girem a l’esquerra per un camí asfaltat i creuem per un pas soterrat la C-13. Girem a la dreta i seguim per la via de serveis fins a arribar a l’Avinguda de Torre Salses, creuem la via del ferrocarril per un pas elevat i girem a l’esquerra i baixem cap al camí que passa pel costat de la via del tren. Al final del camí girem a la dreta cap al Carrer de l’Hostal de la Bordeta i a l’esquerra tot passant per davant del Centre Cívic de la Bordeta on podreu trobar el cartell de l’AECC en marxa. Gireu a la dreta per la Travessera de Sant Jordi i a la dreta fins a trobar el Carrer de Juneda, seguim per l’Avinguda de les Garrigues fins a arribar al Carrer del Riu Ebre, anem a trobar el Carrer de Sant Joan de Mata i arribem al punt d’arribada.

Distància total: 11 km

Contacta'ns

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Not readable? Change text. captcha txt