Els avituallaments de la 4a Marxa de la Boira
Novetats en els avituallaments de la 4a Marxa de la Boira!
Tal com us hem anat anunciant, aquest any la Marxa de la Boira presenta novetats en els avituallaments. Tots els participants que s’hagin inscrit per fer la marxa caminant, portaran el seu avituallament sòlid dins d’una bossa d’esquena que us proporcionarà la mateixa organització de la Marxa de la Boira.
S’han establert uns punts d’avituallament líquid al llarg del corregut pensats també perquè si puguin consumir els avituallaments sòlids, un total de 3, al km 4,5, 9,9 i 17,2 del recorregut llarg i 1 al km 4,5, del recorregut curt. En aquests punts, a part de trobar-hi tots els líquids necessaris per hidratar-vos i seguir la marxa, també hi trobareu un espai per descansar del fred, ja que tots estan a cobert menys el primer. Pel que fa als atletes que facin la marxa corrent, l’organització es cuidarà d’abastir el seu avituallament sòlid en els diferents punts de parada.
Creiem que aquesta aposta és una gran novetat en el món de les marxes i és per això que hem demanat l’assessorament de la dietista i nutricionista Naila Martínez.
La Naila ens prepararà una nota informativa que trobareu dins de la bossa d’esquena on hi apareixerà un llistat detallant l’efecte que tindran els aliments en el vostre organisme, a part d’això des d’avui fins al dia de la marxa us anirem fent difusió de diversos consells en format fotografia que ens ha preparat la Naila per assegurar-nos que tan el pre, com el durant, com el post marxa siguin equilibrats nutricionalment parlant.