Recorreguts

La caminada nocturna “Sembrats de silenci” té un recorregut,

de 10 quilòmetres i sense pràcticament desnivell

El recorregut, de 10 km, és apte per a totes les edats i formes físiques, en cas de portar carret, recomanem que sigui de roda alta.  Recordem que aquesta caminada començarà al capvespre i acabarà de nit i està pensada de gaudir-la en silenci. S’habilitarà un espai de conversa durant la ruta al km 5, al mateix lloc on trobarem un avituallament líquid i en acabar podrem gaudir de l’actuació d’Edu Escaño amb l’acompanyament dels vins del Celler Comalats i coca de recapte del Forn Martorell.

EL RECORREGUT · 10 km · Sortida a les 20.15h

1 avituallament líquid al km 5 més avituallament final al km 10 amb coca de recapte de Cal Martorell i vi del Celler Comalats.

El recorregut comença al Mirador del Portalet – continua direcció cap a la Bassa del Roca, passa per sota de les vies del tren i continua uns metres pel costat del riu d’Ondara, travessa l’autovia de A-2 pel pont de l’autovia, un cop a l’altre costat comença un dels trams de silenci de la caminada. A l’altura de la partida de la Pedrafita, el recorregut gira cap a l’esquerra cap al camí de Balaguer, segueix aquest camí travessant les partides de lo Diumenge, la Plana i s’ajunta amb el camí que ve de l’esquerra, el Camí del Corb, continua recte travessant el camí de Ferrugats, travessa la partida de la Quadra. A l’altura de la partida de les Quadres de Claravalls, quan el Camí de Balaguer troba el Canal d’Urgell, la ruta gira a la dreta seguint per pocs metres el canal. El recorregut gira a la dreta quan el camí l’hi permet i segueix cap a la Masia del Pigat. Just abans d’arribar a questa masia, els participants trobaran l’avituallament líquid i una zona on estarà permès parlar. El recorregut segueix per uns metres el Camí del Mas del Colom i després gira cap a la dreta travessant la partida de la Quadra pel camí de la Quadra, tornant a passar per la partida de la Pedrafita, la partida dels Esclapers cap al Camí de Vilagrassa a Altet, tornant a l’encreuament del Camí de Balaguer on s’acabarà el tram de silenci. Creuarem l’autovia A2 i seguirem desfarem al camí fins arribar al punt d’inici, on hi haurà l’avituallament final i el concert.

• Distància total: 9.588 km
  • Desnivell positiu acumulat: 36 m

Vista global del recorregut:

Contacta'ns

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

No es pot llegir? Canvieu el text. captcha txt