Recorreguts

La 7a Marxa Heroica té tres opcions de recorregut,

classificats per temàtiques segons el que més us motivi!

Els recorregut curt amb la temàtica de bany de bosc fulledenc d’aproximadament 9 km és apte per a totes les edats i formes físiques, cal recordar, que Fulleda i el seu entorn son terra de desnivells i en cap cas hi ha un pam de pla! S’ha de tenir un mínim de forma física per assolir aquest recorregut.

El recorreguts llarg de 17 i 26 km amb temàtica dels corrals de Fulleda i Heroica, són dos itineraris de dificultat alta, la dificultat en aquest cas és la distància i es requereix un estat físic mitjà/alt per completar-lo.

Distàncies calculades amb el GPS TwoNav Anima i dades extretes amb el programari LAND també de TwoNav. Són dades que poden servir de guia però en cap moment l’organització garanteix que siguin 100% fiables.

ITINERARI CURT · TEMÀTICA 1 · BANY DE BOSC FULLEDENC · 9 km · Sortida a les 09.00h · Dificultat Mitjana

Avituallament a la sortida embossat per gaudir en qualsevol punt de la ruta + punt d’aigua al km 5,9 + 1 avituallament (km 9) amb entrepà i beguda a l’arribada.

El recorregut curt de 9 quilòmetres és un bany de bosc, un recorregut apte per a un gran ventall de gent, però cal un mínim de condició física per assolir-lo, recomanem aquesta opció de recorregut si és la primera vegada que feu l’Heroica o si no heu caminat les distàncies de les altres temàtiques.

El recorregut comença a Fulleda, baixa fins als fondo dels Pous i puja fins al racó del bolet. Continua cap a la Font del Sr. Martí tot passant per una trinxera de la Guerra Civil Espanyola i puja cap a la Serra del Penjat. El recorregut planeja pel capdamunt de la serra i inici el descens cap a la Vall dels Cosrtans tot passant per la font d’en Salat i la cabana de volta del fondo de la Planota. Arriba fins a la font de les Ventoses on inicia l’ascens fins a Fulleda, punt final d’aquest recorregut.

• Distància total: 8,939 km
  • Desnivell positiu acumulat: 221 m

Vista global del recorregut de la memòria històrica:

Perfil del recorregut CURT:

ITINERARI MITJA · TEMÀTICA 2 · CORRALS DE FULLEDA · 17 km · Sortida a les 09.00h · Dificultat Alta

Avituallament a la sortida embossat per gaudir en qualsevol punt de la ruta + 3 punts d’aigua al quilòmetre 4,8 / 8,8 / 12,1 + 1 avituallament (km 17) amb entrepà i beguda a l’arribada.

El recorregut mitjà de 16 quilòmetres ambientat amb els corrals de Fulleda, us permetrà caminar en contacte amb la natura durant tot el recorregut, respiraràs aire pur i si camines amb bona companyia sereu feliços. La majoria de camins, carrerons i pistes que passareu són exclusivament del terme de Fulleda, alguns camins s’han recuperat de la mà de Fulleda Turisme Actiu i l’Ajuntament de Fulleda amb l’objectiu d’ampliar les zones de senderisme, millorar l’oferta per als veïns i visitants, i completar l’oferta paisatgística amb el valor patrimonial i històric dels camins, la pedra seca i el paper de l’activitat rural a Fulleda. Recomanem aquesta opció de recorregut si ja esteu acostumats a caminar o correr aquestes distàncies o si ja sabeu del que va això de l’Heroica de Fulleda.

El recorregut comença a Fulleda, baixa cap al fondo de les Aubaredes per agafar l’antic camí de ferradura de Fulleda a Senan, seguirem aquest camí fins arribar al pla de Fulleda. Baixarem cap al fondo del Matallongues per iniciar l’ascens cap a la serra de Vilobí. Abans d’arribar a dalt de la serra, trencarem a la dreta per baixar al Fondo de les Granades. Seguirem cap al racó de les Argelagues Marines per ascendir, aquest cop si, a la serra de Vilobí. Planejarem durant uns pocs minuts per iniciar el descens al fondo de les Granades per la serra del Comandou. Passarem pel costat dels corrals del Prim per seguir pel GR i la costa de la cirera fins al capdamunt de la serra de les Aubaredes. Iniciarem el descens pel Racó de la Costa de la Cirera per pujar pel comellar d’en Giner fins arribar a Fulleda.

• Distància total: 17,05 km
  • Desnivell positiu acumulat: 547 m

Vista global del recorregut CORRALS DE FULLEDA:

Perfil del recorregut MITJÀ:

ITINERARI LLARG · TEMÀTICA 3 · HEROICA · 26 km · Sortida a les 09.00h · Dificultat Alta/Molt Alta

Avituallament a la sortida embossat per gaudir en qualsevol punt de la ruta + 3 punts d’aigua als quilòmetres 5,9 / 14,1 / 18 / 21,4 + 1 avituallament (km 26) amb entrepà i beguda a l’arribada.

El recorregut llarg de 26 quilòmetres ambientat amb l’esforç de l’heroïna del poble de Fulleda, l’Agustina d’Aragó, et permetrà experimentar-ho tot; descobrir l’autèntic bany de bosc fulledenc així com també els corrals de Fulleda. La majoria de camins, corriols i pistes que passareu són del terme de Fulleda, alguns camins s’han recuperat de la mà de Fulleda Turisme Actiu i l’Ajuntament de Fulleda amb l’objectiu d’ampliar les zones de senderisme, millorar l’oferta per als veïns i visitants, i completar l’oferta paisatgística amb el valor patrimonial i històric dels camins, la pedra seca i el paper de l’activitat rural a Fulleda. Recomanem aquesta opció de recorregut si ja esteu acostumats a caminar o correr aquestes distàncies o si ja sabeu del que va això de l’Heroica de Fulleda.

El recorregut comença a Fulleda, baixa fins als fondo dels Pous i puja fins al racó del bolet. Continua cap a la Font del Sr. Martí tot passant per una trinxera de la Guerra Civil Espanyola i puja cap a la Serra del Penjat. El recorregut planeja pel capdamunt de la serra i inici el descens cap a la Vall dels Cosrtans tot passant per la font d’en Salat i la cabana de volta del fondo de la Planota. Arriba fins a la font de les Ventoses on inicia l’ascens fins a Fulleda. El recorregut passa pel costat de la població per baixar cap al fondo de les Aubaredes per agafar l’antic camí de ferradura de Fulleda a Senan, seguirem aquest camí fins arribar al pla de Fulleda. Baixarem cap al fondo del Matallongues per iniciar l’ascens cap a la serra de Vilobí. Abans d’arribar a dalt de la serra, trencarem a la dreta per baixar al Fondo de les Granades. Seguirem cap al racó de les Argelagues Marines per ascendir, aquest cop si, a la serra de Vilobí. Planejarem durant uns pocs minuts per iniciar el descens al fondo de les Granades per la serra del Comandou. Passarem pel costat dels corrals del Prim per seguir pel GR i la costa de la cirera fins al capdamunt de la serra de les Aubaredes. Iniciarem el descens pel Racó de la Costa de la Cirera per pujar pel comellar d’en Giner fins arribar a Fulleda.

• Distància total: 26,33 km
  • Desnivell positiu acumulat: 778 m

Vista global del recorregut HEROICA:

Perfil del recorregut LLARG:

Contacta'ns

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Not readable? Change text. captcha txt