Recorreguts

La 5a Marxa de la Boira té dues opcions de recorregut,

un de curt de 10 km i un de llarg de 24 km.

El circuit curt és apte per a totes les edats i formes físiques. El circuit llarg requereix una forma física més elevada i no es apte per a tots els públics. En cas de dubte, recomanem primer caminar o córrer el circuit curt i si el completeu satisfactòriament, podreu provar el circuit llarg en pròximes edicions.

CIRCUIT CURT · 10 km

1 avituallament – líquid i sòlid + tast de cassola a l’arribada

El recorregut curt comença a la Plaça de la Vila a les 09.30 h puntuals – continua pel Camí d’Emili Pujol cap al Centre de la Cultura de l’Oli de Catalunya, passa pel davant de la Cooperativa de la Granadella i segueix pel Camí de Comadrens, arriba a la Serra dels Jesusets, Camí dels Tagornars i a l’altura del Mas Felip trenca a l’esquerra per tornar a agafar el Camí dels Tagornars. Arriba al Coll de Montès i segueix cap al Geodesic de Los Llangossets, 1r avituallament (sòlid + líquid – km5,1) segueix altre cop cap al Camí dels Tagornars, passa pel costat del Mas del Navàs, lo Comellar del Bisbe, la Serra dels Jesusets, Camí del Coll de Bovera i entra a la Granadella pel Carrer del Pou de la Cometa fins a la Plaça de la Vila.

• Distància total: 9,2 km
  • Desnivell positiu acumulat: 188 m

Vista global del circuit curt:

Gràfic del desnivell:

CIRCUIT LLARG · 24 km

4 avituallaments – líquids i sòlid + tast de cassola a l’arribada

El recorregut llarg comença a la Plaça de la Vila a les 09.00 h puntuals – continua cap a la travessa de Vall de Boters, agafem la C-233 direcció sud. Just després agafem camí que passa pel costat de la Granja del Pastoret, seguirem per la vall de los Comellars i entrarem al Parc eòlic de Sant Antoni passant pel camí de les Fonts dels Caus, pel costat de la Serra de Sant Antoni, bassa de Sant Antoni. Després de la bassa ens trobarem el Mirador dels Pirineus. Seguirem pel Camí del Soleràs i baixarem fins a la Vall de les Figueres, tornarem a pujar fins a la serra de les Figueres, aquí trobarem el 1r avituallament (líquid – km6) i seguirem per la serra de Comancerdà fins trobar la rampa que ens portarà a la Vall dels Comadassons. Passarem pel costat del Mas del Droguer tot agafant el Camí Vell de Sant Pere, aquí trobarem el 2n avituallament (líquid + poma – km10) passant per la Vall de Sant Pere, seguirem recte cap a la Font, lo Barranc que ens portarà fins a la Sala Polivalent de Bellaguarda on trobarem el 3r avituallament (sòlid + líquid – km14) Sortirem de la Sala Polivalent, passarem per davant de la Plaça de les Escoles, Carrer Major, Passatge de Costa Sabater, Carrer de les Eres, on passarem per davant de l’edifici de la Cooperativa de Bellaguarda, Carrer de Sant Pere i seguirem pel Camí de les Solanes passant per les Desdites, pel costat de la Serra del Cassol, les Coves del Molí. Agafarem el Camí de les Coves, Camí de les Tanes i després de l’embassament seguirem pel Camí de Cova del Moro, aquí trobarem el 4t avituallament (líquid + fruits secs km20), Camí dels Aubarzers, Cova del Moro, Coll de Bovera, Mirador de les Terres de l’Ebre, Carrer del Pou de la Comera fins arribar a la Plaça de la Vila de la Granadella.

• Distància total: 23,15 km
  • Desnivell positiu acumulat: 520 m +

Vista global del circuit llarg:

Gràfic del desnivell:

Contacta'ns

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

No es pot llegir? Canvieu el text. captcha txt